عملکرد غرفه آنالیزا در نمایشگاه الکامپ

عملکرد غرفه آنالیزا در نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ نود و شش به کار خود در روز دوشنبه دوم مرداد پایان داد. استقبال کم نظیر مخاطبین و علاقه مندان به حوزه تکنولوژی و استارتاپ همه فعالین این حوزه را شوک زده کرد. کمتر کسی انتظار چنین استقبال پر شوری را داشت. لازم به ذکر است که تنها سالن های هشت و نه این نمایشگاه به استارتاپ ها اختصاص یافته بودند. این بخش که الکام استارز نام داشت بیشترین سطح بازدید و مراجعه را شاهد بود.

در این چهار روز تیم استارتاپی آنالیزا هم به معرفی اپلیکیشن هوشمند اندرویدی خود پرداخت. برندینگ متفاوت، عملکرد و قابلیت های این اپلیکیشن توجه بسیاری را به سمت غرفه آنالیزا جلب کرد. در این بین هدایایی نیز به شکل اسکناس های ده هزار تومانی نیز چاپ شده بود تا به هزار مشتری با حساب کاربری فعال اشتراک رایگان یک ساله آنالیزا نیز در قالب بسته طلایی اهدا گردد. این امر باعث شد تا تعداد زیادی از مخاطبین جلب این غرفه شوند و از این هدایا استفاده کنند. لازم به ذکر است که مخاطبین آنالیزا تنها تا روز جمعه ششم مرداد فرصت دارند تا از این هدایا استفاده کنند و حساب خود را فعال سازند. برای دانلود این اپلیکیشن به صفحه آنالیزا در کافه بازار مراجعه فرمایید.

غرفه آنالیزا الکام استارز

استقبال شرکت ها و سرمایه گذاران از استارتاپ ها

یکی از مزیت های شرکت در چنین نمایشگاه هایی فرصت کم نظریری است که برای شبکه سازی و ایجاد ارتباط با افراد تاثیر گذار در بازار تکنولوژی است. چنین فرصت هایی می توانند یک کسب و کار را چند سال به جلو بیاندازند و به پروسه رشد آنها شتاب بدهند. تیم آنالیزا نیز از این قاعده مستثنی نبود. بسیاری از شرکت های حوزه امور مالی و فینتک علاقه مند به همکاری با تیم آنالیزا بودند تا بتوانند به مشتریان خود خدمات ارزش افزوده را ارائه دهند. در این بین حضور شرکت های سرمایه گذاری و نمایندگانی از کشور های همسایه نیز پر رنگ بود. لازم به ذکر است که تیم آنالیزا با شعار آزادی مالی در تبلیغات خود، از هفته ها پیش خود را برای چنین فرصتی آماده می کرد.